Złożenie wniosku o dofinansowanie w urzędzie
1.Wnioski należy składać do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (wfośigw), obejmującego swoim działaniem teren województwa, w którym zlokalizowany jest budynek/lokal mieszkalny objęty przedsięwzięciem.
2.Aktualnie obowiązująca dokumentacja do programu wraz z instrukcją uzupełniania wniosków o dofinansowanie oraz wniosków o płatność wraz z załącznikami dostępna jest:
a) w serwisie „gov.pl” lub
b) na stronach internetowych wfosigw
3.Formularz wniosku dostępny jest w Generatorze Wniosków o Dofinansowanie (GWD) – gwd.nfosigw.gov.pl. Wymagane jest, aby Wnioskodawca uzupełnił wniosek w systemie GWD.
4.Składanie wniosków odbywa się bezpośrednio poprzez system GWD – należy utworzyć konto w systemie. Wniosek składany jest w postaci papierowej, jeśli Wnioskodawca nie dysponuje podpisem elektronicznym. Po wypełnieniu wniosku w GWD, należy zatwierdzić wniosek w systemie aż do uzyskania statusu wniosku „oczekuje na złożenie”. Następnie należy wydrukować ten wniosek z systemu GWD, podpisać go swoim odręcznym podpisem i dostarczyć w postaci papierowej wraz z załącznikami w postaci papierowej (z wymaganymi podpisami) do właściwego wfośigw. Wniosek w postaci papierowej złożony z oznaczeniem „wydruk roboczy” jest pozostawiany bez rozpatrzenia.















